7/31/2011

Kieks blog | and the winner is...

Jaja, er deden jammergenoeg niet zoveel mensen mee aan de give-away, maar het was dan ook mijn eerste om even uit te proberen. De volgende wordt vast spectaculairder. (:
Ik ben eruit gekomen en zat wel even te twijfelen tussen de kandidaten,
maar ik ben toch tot een conclusie gekomen. Ik maak de winnaar zo snel bekend omdat ik binnenkort op vakantie ga en niet veel tijd meer zal hebben om iets met mijn blog te doen, omdat ik dan dus drie weken weg ben. Naar Frankrijk, camping Le Verdoyer. En daarna naar mijn opa en oma die in Frankrijk wonen. Ik zal er verder niet omheen draaien, de winnaar is geworden...

Gefeliciteerd! Ik vond het verhaaltje die je erbij zette echt heel erg lief. Saar van Rebelle de Paris is tweede geworden, ik twijfelde tussen Kiki en Saar. Allemaal bedankt voor het meedoen en de leuke reacties! Liefs, Kiek.
Ps: Binnenkort laatste tekening voordat ik op vakantie ga! 

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeerd!

    je vroeg je af hoe dat nou zat met mijn domein: Nou ik heb op google ingetypd eigen domeinnaam. Dan zie je verschillende sites die die kans aanbieden. Je klikt op de voor jou meest geschikte, en je kunt nu je gegevens invullen (adres,naam,sitenaam etc)zodat de factuur naar jou kan worden gestuurd. Daarna is het een heel ingewikkeld verhaal, maar dat leg ik na de hand nog wel uit.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh.. dat weet ik niet, maar misschien is het handig als je dezelfde provider als ik kiest, dan kan ik je ook helemaal helpen. En de provider die ik heb gekozen kost het eerste jaar maar 1,95 per jaar, en daarna na dat jaar elk jaar 9,95 per jaar. Dat is echt heeel weinig geld. Die van mijn heette. Hostnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt!
    Hoe zit dat nu verder?
    Ik vond het een leuke give-away, Veel plezier op vakantie alvast!
    xx ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk :))
    wat voor give-away was het?
    gefeliciteerd, kiki.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt echt een leuke blog!

    liefs, Romy
    ps. zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke blog!
    ik volg jou volg jij mij?
    www.thefashion-factory.blogspot.com
    x rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woehaa,
    volgensmij ben ik de 50e volger...?


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what an amazing blog! love all the fashion illustrations, and love your blog design. :) enjoyed browsing... and you have a new follower from usa. hoping we can stay connected, and have a great day!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    BeantwoordenVerwijderen