7/03/2011

Drawing | la parfume et maquiller


13 opmerkingen:

  1. Wauw leuk! Lijkt een beetje op blond amsterdam, van dat soort dingen hou ik echt. Knap hoe je tekent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tekening! Zoals Jolet al zei lijkt het inderdaad wel op blond amsterdam. Mooi getekend weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke tekening! ziet er echt professioneel uit, waarmee tekende je?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi! Ik vind het zo knap dat je zo kan tekenen, ik ben het helemaal met de reacties hierboven eens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooie tekening! Ik ben het ook met Brechtje eens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrrrolijk blog! Zag je op twitter en ga je maar ff volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wooow. super mooie tekening. meteen zin om ook te tekenen.
    kijk ook op mijn blog !!
    http://lamiamoltodolcelombrico.blogspot.com/
    trouwens echt een leuke blog. zo vrolijk.
    xxx lot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow jij kunt echt prachtig tekenen!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi!
    Leuke blog, vrolijk en hele mooie tekeningen.

    ik heb even bij contact gekeken maar ik kan je twitter niet vinden.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. twitter gevonden : ) ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je tekent echt mooi!
    Zo'n blond stijl. :)

    BeantwoordenVerwijderen