1/26/2012

Beauty | grands yeux c'est magnifique



20 opmerkingen:

  1. wat een leuke tips!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handige tips.
    en je hebt een super leuke schattige vrolijke blog! :D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik heb je getagged!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaawh super leuk!
    elkaar volgen? x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooi gemaakt! Leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede tips en wat een ontzettend leuk/creatief blog heb je!
    Ik volg je meis! :)

    Liefs, xx

    donna-ly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent echt creatief, super goede tips zeg!
    Liefs Tessa
    www.beautyandmylifex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan en handige tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superhandig! Mijn ogen zijn echt klein, dus hier heb ik echt iets aan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee meis! :)

    Bedankt voor je reactie op mijn blog ;).
    Uhm, kun je niet met Visa of American express (of andere creditcards) betalen?
    Of misschien kun je er even samen met je ouders naar kijken.. dat zij dat bijvoorbeeld doen en dat jij het hun contant terug betaalt. (Dat heb ik in het begin ook vaak gedaan als ik dingen op internet bestelde enzo.)
    Anders zou ik het eerlijk gezegd niet weten, want ik heb zelf nog nooit een webshop gehad.
    Met creatieve dingen enzo kan ik altijd met je mee denken ;) leuk dat je er iig al mee bezig bent en erover nadenkt nu!

    Heel veel succes meis en als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het wel!

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tips, ga ik zeker eens proberen! (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk! Is goed, ik volg je nu ook <3

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de gouden tips. Ik heb er zeker wat aan;)


    ==========
    From http://www.checkmyfashion.com/

    An Online Wardrobe for worldwide Fashion Lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt handige tips!
    Leeuk plaatje ook waar je dat in hebt getypt

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen