2/02/2012

Creative | counting snow crystals


20 opmerkingen:

  1. wauw leuke collage! jij moet daar echt wat mee doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke collage! Past helemaal bij het weer nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en dat receptje lijkt me echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door jou heb ik nu zin in warme chocolademelk, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je lieve en leuke reactie! (: Hihi

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ziet er weer super leuk uit meis en klopt helemaal! :)
    Schiet me nu ook te binnen dat je een geweldige meiden-kalender zou kunnen maken met allemaal van dit soort platen. Super!

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dankje voor je reactie :)
    mooie collage! echt leuk gedaan!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke collage! Gaaf dat je allemaal van dat soort dingen maakt, ziet er heel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey
    sorry ik reageer wat laat op je berichtje,
    ik had het druk met tentamenweek <en leren dus
    maar alles gaat goed, met jou zo te zien ook
    want je blog is echt superleuk :)
    ik heb je tekening ook nog steeds op mijn site staan, haha
    die gaat er niet meer af.
    succes met je blog verder. :)
    xPhotography.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah wat een superleuke collage!
    echt mooi gedaan zeg!
    ik volg je nu met GFC & bloglovin, volg je me terug?
    liefs x

    natasha-dailyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke collage! Past super bij dit koude weer ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks! Hmm, jouw blog is echt heerlijk!Alles ziet er superleuk uit. En ik heb nu heeel erg veel zin om dat receptje te maken, haha. Hongerrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan! En nu heb ik ineens zin in warme chocomel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kan jij je foto`s leuk bewerken! Ik vind je header ook erg leuk!

    Ik ben je blog gaan volgen! Neem je ook een kijkje op mijn blog!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jij bent echt creatief zo als ik naar je blog kijk! Echt heel leuk.
    ik volg je! 'xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh, bedankt voor de tip over de brilketting. :D 'xx

    BeantwoordenVerwijderen