3/18/2012

Creative | my sketchbook is my boyfriend 1







































Dat zijn een aantal tekeningen uit mijn "dummy" (mijn tekenboek). Je ziet dat ik collages maak met uit tijdschrift geknipte plaatjes, dat ik poppetjes teken met uit tijdschrift geknipte kledingstukken erop geplakt en dat ik zelfs theezakjes in restaurants verzamel om in mijn album te plakken!

Maar het slechte nieuws: vandaag is onze lieve kat Scott doodgereden door een auto. Ik vind het echt heel erg stom, hij was zó lief en we hadden hem pas een half jaartje! Maar toch was ik al heel erg gesteld op hem... Dus, lieve Scottie, ik hoop dat je het leuk bij ons hebt gehad.

22 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Jammer van je katje! Sterkte! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit!
    Echt zielig van je katje, sterkte!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaloersss.awh zielig van je katje,sterkte! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gecondoleerd met scott lieve schat, wat ontzettend vreselijk!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat vervelend van je kat!! Heel veel sterkte!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeh, wat een leuk boek! ik heb er ook een, hihihi.
    en wat zielig voor je katje.
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk boek!
    sterkte!
    loves

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk boekje!
    Sterkte met je kat
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk boekje, ik heb denk ik wel 10 verschillende (:.
    Wat zielig van je kat :(, sterkte <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat vervelend voor je kat.! Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er leuk uit! en sterkte! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte !! En wat een superleuk boekje!:)

    Doe je trouwens ook mee met mijn giveaway ?

    xLiefs.

    http://xinseventhheaven.blogspot.com/2012/03/giveaway-1.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahh sterkte! Wel een heel leuk boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Leuke collages! En sterkte...
    Waar heb je trouwens je sketchbook vandaan? Welk merk? Ben namelijk erg benieuwd :]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om te zien!
    wil je dat vaker laten zien?
    xxxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ! De give-away is aangekomen ! Ontzettend bedankt, de spulletjes vind ik zo leuk ! & Nu moet jij nog mijn give-away winnen, haha ! Ik wens je succes.:)

    xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaah wat zielig van je lieve kat :(.. sterkte meis!
    Vind je plakboek er wel heel gaaf uitzien! Leuk weer hoe je dat doet!

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk om te lezen en sterkte met je katje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk gedaan met die collages. Die kat is echt heel erg schattig, hij kijkt zo verschrikt in de camera! Wat vervelend dat hij overleden is, heel veel sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had een dummy maar die is kwijt gerakt :'( maar als ik dit zo zie wil ik echt weer beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen