6/08/2012

Drawing | sunshine, cocktails and bikinis




27 opmerkingen:

  1. Zo cool, je bent zo creatief!!
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan. Lekker creatief! Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUWW! Prachtig weer kiek, ik ben nog steeds bezig
    met een tekeingetje voor jou, ik faal steeds weer.
    Wat vind ik jou tekeningen altijd weer prachtig.

    Liefs, Romy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh dat ziet er zo leuk uit! je hebt echt een leuke tekenstijl! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan jij toch leuk tekenen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op je tekeningen! Je hebt zo een leuke tekenstyle, moet je wat mee doen hoor. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoe teken je dat? op de pc met een tablet ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vind dat je geweldig kan tekenen! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je tekeningen nog steeds altijd zo leuk <3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw raste ! Supermai ♥_♥
    xx siekie & storm.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful creations!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooow echt super leuk!! :D Word er echt vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie tekeningen, goed bezig meid <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kan jij toch geweldig tekenen :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeel erg leuk!
    je tekeningen zijn zo leuk!x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk gedaan die tekeningen!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super gave tekeningen maak je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi zo leuk! Echt schattig! Zou het zelf niet kunnen :D
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen