8/12/2012

Kieks blog | winnaar give-away

Goodday!
De give-away heeft natuurlijk niet zo lang geduurt, maar dat komt omdat ik niet weet of ik de laptop wel mee naar Limburg ga nemen morgen, en ik heb (misschien een beetje ouderwets, maar ik ben er trots op dat ik niet zo iemand ben die de hele tijd zit te tweeten/facebooken/w'appen met haar mobiel) geen mobiel met internet. Ik wist dan ook wel dat er niet veel deelnemers zouden zijn, maar toch heb ik een behoorlijk aantal pageviews gehad! Maar dan nu... de uitslag. Met behulp van de random name picker!






























Gefeliciteerd Hafsah! Zou je je adresgegevens zo snel mogelijk kunnen mailen naar kiek.k@live.nl ? Want ik ga morgen op vakantie.

Andere deelnemers... wees niet getreurd! Ik ben al een tijd bezig met het bedenken van een mega give-away die ik over een aantal maanden zal houden. In elk geval bedankt voor het meedoen! (:

Aan het eind van de middag zal ik (waarschijnlijk, weet ik nog niet helemaal zeker) nog een post online zetten met wat tekeningetjes ;).

Liefs, Kiek.

6 opmerkingen: