10/03/2012

DIY | easy nailpolish

Hello! Voor degenen die altijd al zelf nagellak wilden maken heb ik een simpele DIY in elkaar gezet. Hij is echt heel makkelijk, je had er zelf ook op kunnen komen, maar daarom wil ik hem dan ook laten zien.

Need:
- verschillende kleuren nagellak die samen tot een andere kleur gemengd kunnen worden
- een klein bakje/schaaltje
- een velletje papier
- (een leeg potje of schaaltje)






















Stap 1: Pak een paar potjes nagellak en een leeg velletje papier. Begin allerlei soorten met elkaar te mengen, maakt niet uit hoe gek je het doet. Kies als je klaar bent de kleur uit die je het mooiste vind, wat bij mij dus de paarse met glitter was.

Stap 2: Pak het schaaltje of kommetje (ik gebruikte een plastic 'schaaltje' dat van een make-up verpakking kwam) en meng daarin de kleuren die je hebt uitgekozen.

Stap 3: Eigenlijk ben je nu al klaar. Lak je nagels en zie het sprankelende, nieuwe kleurtje dat jij ontworpen hebt. Zo simpel is het. Deze DIY is handig als je niet te veel geld wilt besteden aan nagellak, maar toch nieuwe kleurtjes wilt hebben in je stash. Als je de kleur wilt bewaren kun je hem altijd in een leeg doosje, potje of schaaltje met dop doen. Let op: Als je de kleur wilt bewaren moet je wel een grote hoeveelheid aanmaken, omdat de nagellak anders opdroogt in het potje.

Hope you like! Liefs, Kiek.

PS: PLEASE DON'T FORGET TO VOTE FOR ME IN THE BLOGGER STYLE CONTEST! I'M NUMBER 15, ELLEMIEKE. CLICK HERE TO VOTE.
THANK YOU SO MUCH!

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik doe alleen vrijwel nooit nagellak op haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw, dat heb je heel leuk gedaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Mooie kleur heb je ook gemaakt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! That's actually pretty cool! I will try it!

    I am now following, Please check out my blog and Follow for support at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke kleur! Ik heb zelf echt meer dan honderd lakjes in m'n stash staan, maar dit is toch echt zo makkelijk dat ik het ook maar eens ga proberen. Ik heb je trouwens genomineerd voor een award, voor meer informatie kan je op m'n blog kijken. Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woow mooi! tof gedaan :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really,This one is streaming and excellent information about fashion and jewelry and . Thank you for sharing the information with us. Keep on posting. Will be back to read more. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Please follow my blog. http://fashion-jewelry-beauty.blogspot.in/ I will do the same.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kunt nog tot 10 Oktober je website opgeven voor de Top 3 van Oktober. Er heeft zich al 1 site aangemeld. Er kunnen zich nog 2 sites opgeven wees er dus snel bij. De website die 3x (3 maanden) achter elkaar de Top 3 wind krijgt een eigen reclame pagina op mijn website. Een pagina die helemaal over JOUW website gaat. Dus wil jij een eigen reclame pagina? Zorg dan dat jou website 3x (3 maanden) achter elkaar wind. Jouw eigen Pagina blijft ook staan op de site. Geef je site snel op. Je hebt nog 3 dagen de tijd. Er staan nieuwe dingen op de site. Oa een Pagina met mijn favoriete muziek. Groetjes Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Why had I not thought of this before?!?!? Genius!!

    I love your blog would you like to follow each other? Let me know and I'll make sure to follow you back!! :)

    ~Ping
    http://withinthesun.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan !
    Erg leuke blog heb je (:
    xManon

    Wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog ? Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. good idea and lovely color!
    http://thekityshoesworld.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello!!
    Great tip!!!!! loved the colour!
    Can you please follow me back? (i follow already)
    If you want, please, follow my twitter, I'd appreciate!!
    XoXo
    @_AliceDias

    http://bringit-up.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  14. cute!!

    following your blog now! Would love for you to follow me back (:

    http://somuchfashionsolittlespace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful color.^^
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Zou ik zelf niet zo snel opgekomen zijn. Het lijkt me alleen best veel werk. Maar ik vind een nagellakje op doen al veel werk haha. Ik ben gewoon een beetje lui denk ik. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks again.^^
    Follow you back on bloglovin #55.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, that looks so good <3

    Maybe we could follow each other? :D
    -> I already follow you! (name: "fille" - you should find me somewhere on the last pages, because I haven't got a profile picture)

    My fashion blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, this is such a simple and great idea that I never thought of! I'm definitely going to try this. You have a wonderful blog full of inspiration. I'm now following you on Bloglovin.

    xo Jenny
    www.crazystylelove.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk gevonden! Ik volg je nu met bloglovin'!
    Misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen