12/21/2012

Drawing | all I want for christmas is you




13 opmerkingen:

  1. Wat een gave outfits! En weer mooi getekend, zoals altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer supermooi , jij hebt écht talent
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staan 2 nieuwe artikelen in mijn Weblog. Veel lees plezier. Groetjes Priscilla
    http://passievoormooieplaatjes.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, die laatste outfit is leuk! Net als de bovenste trouwens! :)
    Ik wil echt je tekentalent. I really do.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt tot 30 December stemmen op de website Meiden Beauty of Home Made Beauty dit kun je doen doormiddel van het Gastenboek of een e-mail. De site die 30 December de meeste stemmen heeft gekregen wint een eigen pagina op mijn site. De winaar van de pagina bepaald uiteraard wat daar moet komen te staan. Succes met stemmen. Ik zal dan 1 December jouw website op de site plaatsen.

    http://passievoormooieplaatjes.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal heel mooi! Ook bewonder ik hoe je hakken tekent, daar heb ik altijd veel moeite mee haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie illustraties! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,
    Ik volg jouw blog op blog lovin, wil jij mij ook volgen? http://passievoormooieplaatjes.weebly.com/blog.html Groetjes Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, super mooi!
    Ik vind dat je echt een hele mooie blog hebt, met al die zelf getekende dingetjes (:

    BeantwoordenVerwijderen