6/18/2013

Drawing | summer 2013




Hello everybody! Ik heb al een half jaar geen nieuwe blogpost meer geplaatst, maar daar komt nu verandering in. Ik zit dit jaar in HAVO 4 en ik moet meer doen dan ik van tevoren gedacht had, ik ben kortom dus heel druk met school bezig geweest. Nu nog maar de vraag of ik over ga, ik ben namelijk heel slecht in Spaans, waardoor ik op dat vak een vier sta. En over een maandje is het alweer zover: de zomervakantie begint, en daarna ga ik wéér naar een nieuwe klas. Dat vind ik best balen, omdat ik een superleuke klas heb :). Hoe gaat het nu met jullie allemaal?

Liefs, Kiek.

6 opmerkingen:

  1. Succes met alles! Nog even doorploeteren en je hebt vakantie! Wat een prachte tekening meer, heb ik een tijdje moeten missen :p
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een half jaar! Wat gaat de tijd toch snel! Ik heb je mooie tekeningen gemist! :) Wat leuk dat je weer 'back' bent/komt! Deze tekening is ook heel mooi! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes en prachtige tekening heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Heel gek om te bedenken dat je nu nog zo lang naar school moet, wij hebben vroeg vakantie, dus ik heb nu al vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, een half jaar alweer.. Haha

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen