8/16/2013

Kieks blog | design contest



Hi! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een give-away heb gehouden voor jullie, maar hier is er dan eindelijk weer eentje. En het is niet zomaar een give-away, maar een design contest! De prijs is niet groots of mega-spectaculair, maar het is toch wel een paar leuke feather earrings :)

WHAT TO DO:
- print deze pump uit en pimp 'em helemaal zoals jij wilt en zo mooi als je kan! (vergeet niet je naam + e-mail adres + site (als je die hebt) op het onderste lijntje te zetten! )
- maak een foto van jou pump of scan hem in op je pc en stuur hem op naar kiek.k@live.nl
- volg mijn blog via Google Friend Connect en Bloglovin
- voor meer kans kun je nog iets op je blog zetten over deze design contest, maar die keuze is geheel aan jou!
- de deadline is 15 september 2013, dan zal ook de winnaar bekend worden gemaakt

Ik zal kijken welke pump ik het mooiste vind en kijken of jullie je hebben gehouden aan de punten hierboven. Dan zal ik de winnaar op mijn blog zetten en een mail sturen :)




Veel succes iedereen!
Liefs, Kiek


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee een ontwerpwedstrijd te organiseren. Ik heb hem geprint en ga er binnenkort eens mee aan de slag. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat leuk, ik denk dat ik dit maar eens ga doen! X

    BeantwoordenVerwijderen