9/15/2014

In case of art





Hi! Ik ben opnieuw begonnen. Ik heb de afgelopen tijd een best zware tijd gehad omdat ik een hersenbloeding heb gekregen, net voordat ik naar de kunstacademie zou gaan. Ik heb een paar weken in het ziekenhuis gelegen en een vrij heftige operatie ondergaan. Nu net een paar dagen thuis en nog een maandje herstellen. Erg jammer, want hierdoor kon ik ook niet mee naar Berlijn in de introductieweek. Dus toen kreeg ik het idee om hier thuis alvast een beetje creatief bezig te gaan, met name door weer helemaal te beginnen met bloggen! En dit keer ga ik het beter en professioneler aanpakken. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, een beetje hulp van jullie kan geen kwaad natuurlijk! Dus volg www.incaseofart.blogspot.com op Bloglovin'. 
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten