4/08/2015

New | Urban Outfitters Love Fool Collection

Love Fool

Één van mijn favoriete shops, Urban Outfitters, heeft haar nieuwe collectie gelanceerd: Love Fool. De collectie wordt omschreven als: "Welcome in the spring with a heavy dose of romance. With drawing inspiration from Baz Luhrmann’s Romeo and Juliet, the Love Fool collection gives a contemporary twist to the style of classical romantic heroines, with floral prints, floaty layers and ethereal ruffles”. Persoonlijk vind ik Urban Outfitters erg prijzig, maar kwalitatief is de kleding perfect en precies mijn stijl. Ook deze collectie is weer fantastisch. Op de website zie je bloemenprints, pofmouwen, schattige sieraden, bohemian shoes, lange zwierige rokken, kanten details, pastelkleuren, edelstenen en elastische shorts. Zeer aan te raden voor mensen die dol zijn op de look van de seventies, romantiek en flowerpower. Kun je je weer lekker schaamteloos in de hippietijd wanen.


Ook heb ik een nieuwe header zoals jullie wellicht gezien hebben. Zelf doe ik aan grafische vormgeving, maar mijn vriend wilde bewijzen dat hij er ook wat van kan. En aan het resultaat te zien is dat inderdaad waar, thanks a lot!

8 opmerkingen:

  1. Oeh wat een leuke items. Heel erg mooi hoe je ze zo bij elkaar hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk!! Wat een leuke blog heb je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collectie! !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes en leuk hoe je het hebt geplaatst. Leuke blog heb je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Urban Outfitters héél tof, maar helaas wel heel erg duur.. Al is de sale wel echt ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom voor het eerst op je blog, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar je header ziet er heel mooi uit<3
    De Urban Outfitters vind ik helaas wat aan de dure kant. Maar pfff wel heeele leuke dingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen