6/30/2015

Inspiration | VOGUE: De japon, het model en de fotograaf

Afgelopen week heb ik dit reusachtige boek op een kleine rommelmarkt gekocht. Het was afgeprijsd van 80 euro naar 30. Zelf lees ik het tijdschrift VOGUE erg graag en ben ik geïnteresseerd in alles dat met mode te maken heeft, daarom wilde ik het graag hebben. Ik was benieuwd naar de inhoud, en die ga ik vandaag met jullie delen! Het boek bestaat uit de beste foto’s die het tijdschrift in alle jaren dat het bestaat gepubliceerd heeft. De hoofdstukken gaan van klassiek naar modern. Best wel gaaf om de oudste afbeeldingen en posters van het tijdschrift te kunnen bekijken en de bijgevoegde omschrijvingen te lezen. Kijk zelf maar wat je er van vindt!                                                                  











1 opmerking: