6/01/2015

Personal | Photodiary 1

Afgelopen week was vrij relaxed voor mij! Ik ben druk op zoek naar kleren en schoenen voor komende zomer, omdat de spulletjes van vorige jaren te klein zijn geworden of gewoon niet meer mijn smaak zijn. Ik verkoop een aantal van deze items op mijn United Wardrobe account! (klik). Deze week heb ik onder andere een leuk 90’s neon regenjasje gekocht, een korte broek van Cars, een oversized denim jack van Episode en de Zara sandalen die je hiernaast kunt zien. Komende maand ga ik mijn haar weer eens een ander kleurtje geven, dit keer Mocha Mania (middenblond) van L’ Oreal. In de winter had ik mijn haar bruin gekleurd met hetzelfde product van L’ Oreal en ik was er erg tevreden over, vandaar dat ik het opnieuw ga proberen. Vanmiddag keek ik op Tumblr en werd ik geïnspireerd door een paar mooie kunstwerken, dus ik kreeg zelf zin om te gaan tekenen. De tekening hiernaast is hieruit ontstaan, ik vind het een vrij fictief beeld en het is weer eens iets anders dan dat ik normaal maak. Daarom vond ik het zelf wel goed gelukt :). Ik ben nog een beetje bezig met het sleutelen aan mijn blog omdat ik de lay-out modern wil krijgen met toch een subtiel vintage tintje. En dat is nog best moeilijk, dus ik moet nog even verder zien. Vanavond ga ik lekker met mijn laptop in bed liggen en Submarine kijken, een film van Richard Ayoade. Ik heb hem al een keer eerder gezien maar het is een vrij aparte comedy, dus om hem helemaal te begrijpen ga ik er nog eens voor zitten. Stiekem vooral omdat Alex Turner de muziek in de film gemaakt heeft...

7 opmerkingen:

  1. Ah lekker dat je een relaxte week hebt gehad! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die tekening, het heeft wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk niet dat ik Submarine ken... maar je maakt me benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt leuk wat je hebt geshopt en wat een mooie tekening heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke diary! Klinkt als een leuke week.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo'n relaxte week hebt gehad! Ik ken Submarine zelf nog niet volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke diary! Ik ben benieuwd naar je nieuwe layout!

    BeantwoordenVerwijderen