9/19/2012

Drawing | rain on my umbrella

Het is alweer tijd voor de herfst! Ik vind het persoonlijk niet leuk dat de zomerse dagen verleden tijd zijn, maar het positieve aan de herfst is dat ik in november 16 word. Maar wat zijn de trends van het komende seizoen? Ik heb even een kijkje in mijn nieuwste, leuke ELLE genomen en wat rond gesurfd op internet. Toen ik genoeg inspiratie had, begon ik met tekenen...





1. Parisian Style. De schattige kantjes, ruches en kraagjes zijn nog steeds van toepassing in de herfstmode. Roze kabeltruitjes, broeken met frutseltjes en accessoires met strikjes zijn helemaal hot. Vooral leuk in pastelkleuren! 




2. Top gear. Stoere, latexbroeken en bikerboots gecombineerd met een leren jasje. Studs op je kraag of op je schoenen. Ik vind deze trend echt fantastisch, ik hou van die tough look. 





3. Fruity and sparkling. Kleurige sweaters met fruit of andere schattige printjes. Asymmetrische kleding is ook nog steeds leuk. De asymmetrische rok zal nu wel wat koud worden, maar je hebt ook asymmetrische truien en jurkjes!  




4. Miss sportive. Sportieve truitjes en shirtjes, jeans met rafels en om het toch nog een vrouwelijk tintje te geven; zwarte laarsjes met een pittige hak. Yeah, right: de afbeeldingen hierboven zien er niet echt herfstig uit met die blote buikjes, maar dat vind ik gewoon leuker staan ;)


PLEASE DON'T FORGET TO VOTE FOR ME IN THE BLOGGER STYLE CONTEST! I'M NUMBER 15, ELLEMIEKE. CLICK HERE TO VOTE.
THANK YOU SO MUCH!

33 opmerkingen:

  1. De eerste stijl vind ik het leukst ! & ik zal ook nog even op je stemmen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW, wat leuk gedaan! Ik ben zo jaloers op jouw tekenkunsten, maar ach, iedereen heeft andere kwaliteiten, toch? (:
    Bedankt voor het volgen, trouwens!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi getekend zeg!

    Liefs, Mariette
    PS. Elkaar volgen? Ik volg je al ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie tekeningen!
    Wil je misschien elkaar volgen? Ik volg je nu via GFC!
    x
    http://thefacesoffashion.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha die eerste is leuk xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cool hun!!! Love the drawings.....lovely :)

    Do you want to follow each other???

    ZARA gift card giveaway for $400 on http://fashion-a-holic.com/page/12/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. some lovely drawings there of really good outfits!

    lashesandlaces.blogspot.co.uk

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A intresting post you have :))

    Do you want to follow each other,just let me now and i will follow you :)

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt zo gaaf uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely pictures =P
    I just voted for you ;)
    wanna follow each other??
    -Amara-

    http://knowyoucanfly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nice blog and interesting post! :) im your new follower, would you like to follow me back? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk blog. Wat kan jij goed tekenen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello, sweetie! Nice post)
    I like your blog
    Would you like to follow each other?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woow!wat kan jij goed tekenen!ben ik jaloers op!X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amazing! I'm following and I hope you can follow me back :)

    www.mylovelyfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. GREAT ARTS!
    YOU HAVE AN AMAZING TALENT!
    I followed your blog, I hope you can follow back

    fashionerza.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk weer Kiek!
    Wanneer kunnen we jouw eerste illustratie in een tijdschrift verwachten? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je kan zo goed tekenen, ik krijg er echt gewoon inspiratie van

    liefs, lotte
    penotti

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kunt echt prachtig tekenen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nice:)) xo
    https://www.facebook.com/pages/Monja/444050668978520
    check and join!:)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you so much, dear.

    Gladly follow you. Follow me again, cos my gfc didn't registered you :)

    See you soon,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you soooooo much. You are on my gfc now :))

    See u soon,

    Nicoleta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful drawings!!!I would you like to follow each other?
    Besos, desde EspaƱa, Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thank you so much for your visit!!! I follow you now!
    Want us to follow by Bloglovin and facebook? let me know...
    Have a nice day! and my G+ for you...
    Besos, Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen