9/14/2012

Drawing | tes cheveux élégance


13 opmerkingen:

  1. Wowww, kiek, echt super leuk gedaan! Mijn style is waarschijnlijk de Side Twisted Buns.

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat mooi zeg !
    die van mij is le single braid :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd superleuk om haar te tekenen, hihi. Ziet er erg mooi uit ! Ik heb meestal een vlecht, saai hè ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan! leuk xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Zoals altijd, haha. Geen idee wat ik heb! X Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh, eindelijk weer een tekening van Kieks blog! Echt supermooi gemaakt, ook die namen erbij zijn echt leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat is dit onwijs lief! En vooral ook knap gedaan. Ik word er helemaal vrolijk van!

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey great blog with nice pictures!!! i really like it! maybe we follow each other !? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw illustraties zijn echt geweldig.
    En leuke blog heb je, check de mijne als je wilt.

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute! If you like it, follow my lifestyle & fashion blog. Let me know in the comments and i will follow back :)

    http://prettylittlethingsbyab.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen