4/07/2014

Drawing | Lana Del Rey







































Yes! Super leuk, ik heb gewonnen met de Frontrunner actie van mijn vorige post, waar ik natuurlijk heel blij mee ben :)
Ook komen de examens er al weer bijna aan, ik ben echt zenuwachtig en twijfel of ik het wel zal halen. Dat zal natuurlijk wel makkelijk kunnen als ik goed leer, maar ik ken mezelf...
In juni ga ik toelatingstesten doen voor academie Minerva en academie Artez. Ook ga ik in juni naar Pinkpop, waar hele leuke artiesten komen (waaronder mijn fandom Arctic Monkeys) en ik heb er heel veel zin in! Ik mag van geluk spreken dat ik nog op tijd was om weekendkaartjes te bemachtigen.

Liefs, Kiek.

5 opmerkingen:

  1. Leuke post. Je mag van geluk spreken meid
    Groeten, Aagje de Windt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw gefeliciteerd met het feit dat je gewonnen hebt! :) Die tekening van Lana is prachtig! Veel plezier op Pinkpop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Mooie tekening :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk datje naar pinkpop gaat! Hele leuke tekening, ik vind hem heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen