11/11/2015

REVIEW | INSTANTLY AGELESS


Nou ben ik natuurlijk nog maar 18 jaartjes jong en hoef ik me nog niet zoveel zorgen te maken om anti-aging crèmes, maar Instantly Ageless is niet alleen wat je denkt dat het is. Het helpt tegen wallen (bijvoorbeeld handig als je er na een avondje stappen alsnog fris uit wil zien) en je kunt het ook op littekens smeren zodat deze wat vervagen. Zelf heb ik toch vrij veel littekens waar ik deze crème voor zou kunnen gebruiken. Op Facebook zag ik een filmpje waar Instantly Ageless gebruikt werd, genaamd Wallen weg in 3 minuten. Ik bekeek het filmpje even en vond het resultaat toch wel heel gaaf. Daarom liet ik deze pipet bezorgen om het zelf te kunnen testen, deze is voldoende voor 3 tot 5 behandelingen. Het resultaat van dit product is echter NIET permanent, maar zichtbaar voor 8 tot 10 uur (ligt eraan welk huidtype je hebt). De ingrediënten zijn geheel natuurlijk en veilig. Ik heb het eigenlijk niet nodig, maar omdat het product nog niet erg bekend is in Nederland leek het me leuk om de eigenaresse te helpen door hierover te schrijven. 

Hoe te gebruiken?
Dep 1 druppeltje op het gebied dat je wilt behandelen. Het is aan te raden om het gebied van te voren een beetje vochtig te maken met een watje. Laat de Instantly Ageless vochtig op je huid zitten en zorg dat je 2 à 3 minuten uitdrukkingsloos blijft voor het beste resultaat. Voor een sneller resultaat: Dit product droogt aan de lucht, je kunt dus een beetje met je handen wapperen of een föhn op een lage stand aanzetten en richten op de plek waar het product is aangebracht. Zorg dat het product niet in je ogen komt, als dat wel gebeurt: spoel je ogen met heel veel water.

Er zijn een paar probleempjes die zich bij een aantal mensen hebben voorgedaan, maar hier zijn verklaringen voor. Als er bijvoorbeeld een witte waas ontstaat op de plek waar je het product hebt aangebracht, heb je waarschijnlijk teveel gebruikt. Een druppel zo groot als de punt van een viltstift is al genoeg. Als het resultaat korter dan 8 uur zichtbaar is, heb je waarschijnlijk een te droge huid of make-up gebruikt op basis van olie. 

Zelf heb ik het product alleen nog maar kunnen testen op een paar van mijn littekens, omdat ik de laatste tijd keurig op tijd naar bed ben geweest heb ik geen last van wallen gehad :-). Het resultaat is inderdaad zichtbaar! De littekens vervagen en zijn beduidend minder zichtbaar dan voorheen. Heel fijn natuurlijk, maar wel erg jammer dat dit niet permanent is. Ik hoop dat er ooit nog een permanent product wordt uitgevonden dat vergelijkbaar is met deze. 

Heb je wel eens last van zichtbare littekens, wallen, rimpels of hangende oogleden? Dan kun je Instantly Ageless HIER bestellen of via houvanjehuid@hotmail.com. Vijf euro voor 1 pipet en 20 euro voor 5 pipetten! 

Wat vinden jullie van dit product? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten